Friday, May 7, 2010

Akhirnya...

Wah lamanya blog ni tak di hupdate..heheh...dah berhabok pon....maklom la skang ni dah makin bz...kul 7 kuar umah balik dah mlm buta...oh yea lupa nak bagi tau ..yg aku skang ni dah memang buat insurans sepenuh masa...senang sket ...client pon suka aku jaga dorg ...tapi betol la semenjak aku dah jadi full time insurans ni kan...rezeki tu makin bertambah...yg paling sgt2 terharu sb diberi kepercayaan... bukan senang beb..nak bagi org percaya kat kita...

Semenjak aku jadik warga Al Isra nie...jadual aku sgt padat...pagi g opis dulu..mbik energy..then start call prospek wat appoiment...tengahari baru kuar jumpa prospek sampai ke malam...nak berjaya nih kena la keje keras dulu...cari tapak...then kalau dah kukuh tu baru la leh tarik nafas lega sket...

Ramai kengkwn tanya ok k buat insurans nih...boleh hidup ke kerja dgn komisyen sahaja...hehe...mesti la ok sb kena ngan jiwa aku...keje yg sgt mulia...menolong org yg dlm kesusahan...tak semua diantara kita yg diberikan kesihatan yg baik...bila dah sakit kita x mampu utk bekerja dan menyara hidup...so kat sini la tugas aku menyedarkan org ramai betapa pentingnya insurans skrg nih...Nak ambik insurans kena pastikan tubuh kita sihat dan x der penyakit...so bg yg sihat dan ada duit tu...skrg la masa yg terbaik utk mbik insurans...kalau dah sakit memang susah nak mbik.... ops...ada yg terasa k?...kekeke..so beringatla...lalalalal....



....ermmm...dah seminggu lebih aku keje kat tempat baru...tp aku still rindu kat opis lama aku tuh...walaupon setahun keje kat sana tp byk sgt kenangan manis yg tak mungkin aku lupakan...huhu....All the best to TS,network,EUS and Security Team kat Affin... :)

3 comments:

  1. ehem..mai 3rd floor tak helo pun yer...nandos pls... :)

    ReplyDelete
  2. x per tuk ko bila2 leh mkn nandos...heheh

    ReplyDelete
  3. okek...bagik aku turun 10 kilo dulu k..hehehee

    ReplyDelete